Plimbare cu taxiul

O femeie merge la oraș cu ceva treabă. După ce își rezolvă treburile, observă că nu mai are bani ca să ajungă acasă. Merge la un taximetrist și îi spune:
– Omule, eu trebuie să ajung acasă, dar nu mai am bani la mine. Sunt femeie serioasă, așa că ne socotim când ajungem acolo.
Taximetristul o privește atent și spune:
– Urcă, ne socotim noi pe drum.
După ce ies din oraș, în mijlocul câmpului, taximetristul oprește mașina. Merge la portbagaj și scoate o pătură pe care o așează pe lucernă. Femeia foarte agitată, îi spune:
– Domnule, ți-am zis că sunt femeie serioasă,am copii și nu pot face așa ceva.
Taximetristul îi răspunde scurt:
– Și ce dacă? Și eu am soție, copii și 50 de iepuri de hrănit, așa că taci și rupe lucerna mai repede!
Previous
Next Post »

Disqus Shortname

loading...

Comments system